събота, 7 март 2009 г.

Любо Пенев: Мога да водя ЦСКА


Новият мениджър и старши треньор на ЦСКА Любослав Пенев разкри, че договорът му с клуба е за 2,5 години.

На първата официална пресконференция на новото спортно-техническо ръководство стана ясно, че Димитър Димитров – Каубоя е назначен за административен директор на клуба. По време на брифинга бе представен и новият кондиционен треньор в ЦСКА – дясната ръка на Луис Арагонес през последните години и по време на спечелването на евротитлата през 2008 година – Хесус Паредес.

„Чувствам се прекрасно, благодаря за вниманието. Чака ни много работа, назад сме с времето. Има много неща, които трябва се коригират, но бъдещето е пред нас. Нашата цел е първото място в първенството”, бяха първите думи на Любослав Пенев пред журналистите.

На въпрос, какъв лиценз притежава новият наставник, новият треньор на „армейците” отговори: „Имах възможността да работя в националния отбор като помощник. Имам завършен А лиценз за УЕФА и трябва да се дипломирам за Про лиценз УЕФА, за който ми остана само един изпит да взема. Т.е. мога да работя като старши треньор на ЦСКА.”

Колкото до това, че няма треньорски опит, той сподели: „Работата и отговорността няма да намалеят. Аз имам и тази практика като футболист. Мисля, че имам една сериозна база, за продължаване на кариерата си, в този случай като професионален треньор.”

„Единственото нещо, което изисквам е ред и дисциплина и сериозно отношение към работния процес. Включвам всичко в това като казвам ред и дисциплина, както на терена, така и извън него. Аз не мога да сменя чиповете на играчите за два часа. Самите футболисти трябва да помислят как ще се представят още в следващия мач. Те трябва да докажат, че заслужават да носят червената фланелка”, добави Любослав Пенев.

„Не сме се чули с Димитър Пенев. Аз съм абсолютно откровен. Аз Димитър Пенев го уважавам много. Той е направил много за националния отбор, за ЦСКА, за мене, затова мога само да му бъда благодарен. Имам пълното доверие от страна на „Титан” за моите методи на работа. Промените ще настъпят постепенно в ЦСКА. Не може да стане веднага. Седмица-две, може би месец ще ми трябват, за да разберем кои футболисти и длъжностни лица ще останат в ЦСКА”, каза още на първия си брифинф като наставник и мениджър Любо Пенев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар